Yourzine vraagt toestemming voor het plaatsen van cookies.

Lees meer over ons cookie beleid in onze privacy statement


Permission lanceert Thuiswinkelonderzoek en Thuiswinkel Weken

in 2010 - nieuws

In de week dat belangenvereniging Thuiswinkel.org haar 1000ste Thuiswinkel Waarborg uitgaf, gaat Permission, onderdeel van de LECTRIC Groep, van start met een nieuwe campagne rondom thuiswinkelen. Op 1 september 2010 wordt deze nieuwe themacampagne officieel gelanceerd in Nederland. Toeval of niet?

Thuiswinkelen wordt steeds populairder. De afgelopen jaren kopen steeds meer mensen online producten. Meer dan 66% van de Nederlanders heeft wel eens online een aankoop gedaan. De totale omzet van de Nederlandse thuiswinkelmarkt zal naar verwachting 7,4 miljard euro bedragen in 2010. Dit is wederom een aanzienlijke stijging ten opzichte van het jaar daarvoor. Een goed moment voor het lanceren van een nieuwe themacampagne van Permission bestaande uit een onderzoek en een actiesite.

Het onderzoek van Permission bestaat uit zeer specifieke vragen rondom het thema thuiswinkelen. Naast leadgenererende vragen voor gerenommeerde thuiswinkelbedrijven zoals bijvoorbeeld Yves Rocher, Otto, Sjopze/Hebbedeal, Expert, NTI en WE fashion, worden er algemene vragen gesteld over aankoopgedrag, frequentie van aankopen en redenen waarop keuzes voor webwinkels gebaseerd zijn. Daarnaast worden op Actieplein.nl de Thuiswinkel Weken gelanceerd. De actiesite is helemaal ingericht met specifieke aanbiedingen en acties op het gebied van Thuiswinkelen.

Renee Dirks, Project Manager van Permission, over de thuiswinkelcampagne: "Uit verschillende onderzoeken blijkt dat thuiswinkelen in Nederland steeds belangrijker wordt. Steeds meer bedrijven openen een webshop en steeds meer consumenten kopen online producten. Veel van onze klanten zijn actief met online verkoop van producten en diensten en zijn altijd op zoek naar nieuwe kwalitatieve prospects en klanten. Vanuit Permission gaan we daarom op 1 september starten met het Consumentenwijzer Thuiswinkelonderzoek in combinatie met de Thuiswinkel Weken op Actieplein.nl. We zijn al enkele maanden bezig met de voorbereidingen van dit thema en het komt mooi uit dat de lancering bijna gelijk valt met de uitgave van het 1000ste Thuiswinkel Waarborg. Dit geeft wel aan dat het moment zeer goed is en dat het thema Thuiswinkelen steeds belangrijker wordt!"


Lees ook

Wil je weten wat Yourzine voor jouw merk kan betekenen?

 

Neem contact op met :
073 681 10 01